המדריך המלא לסוגי פרחים בארץ ישראל

שיחה עם תמי

שיחה עם תמי

הצגה כולל חוזה עם התלמידים על כמה דברים שאנחנו מסכימים ביננו: לדבר עם המחנך

למשל לא מתפרצים אחד עם השני
פלאפונים על שקט בתיק

איך בונים את השיעור

(אפשר לבקש מנועה ודנה את המערך)

רעיון לפעילות:

עומדים על הסקאלה לפי מי ישראלי ומי לא ישראלי. לחשוב על משימות שמייצרות את ההפעלה הזאת.

האם יש פעילות שאנחנו רוצים בחוץ?

דיון: מה זה דיון בקבוצה?

צריך לבנות שאלה. הידע נמצא אצל הילדים, התפקיד שלנו לעזור להם להוציא אותו. איך נעשה זאת, על ידי שאלות פתוחות. להגדיר מטרה של דיון ולאן השאלות מכוונות.להגדיר חלוקת תפקידים מאוד ברורה.לקחת את זה כהזדמנות
מה זה מרגיש לכם?

תהליך:

הכרות
חוזה
מרחב הפעולה
להרגיש את הכיתה ולשנות את הפעילות במידה
דיון שיחה שמזמין לשיחה
נושא על: המקום של האחר, התנהגות בין בני אדם. בקשר של ישראלי.

 

לצייר פסיפס של מאיפה כל אחד מגיע.
אם הדיון מקדם לשיחה,

 

דוגמא אישית שלנו לעלות סיטואציה שלנו.

 

שיעור ראשון בירור אישי, זהות

שיעור שני ההומניות באישי (יום אחרי יום השואה מתקשר להיבט האנושי, של העומד מהצד). "מה היית עושה אם?", קטעי עתונות ונתנו להם לבחור מאירועים שונים ולדון בו ולדבר עליו מה הם חושבים שקרא שם מה הם היו עושים?
שיעור שלישי סממן של זהות ישראלית בצבא. צבא וזהות ישראלית, בתוך הצבא קולות שונים.
בשיעור הרביעי נרצה להעמיק על אחד השיעורים שבהם הם ה

תעניינו הרבה יותר. לחשוב על סיטואציות ש

משימות: לדבר עם נועה ודנה

להסתכל על מאגרים של מודל ולבנות

רשימת שינדלר שמלה אדומה.
פורצלן יוניקורן.

פרומואים גיא פינס לקראת תחרות מלכת היופי – תחרות בגדי הים הייתה שם בחורה שרוצה להיות XYZ, שרוצה להראות להם שיש פה דברים טובים ולא כולנו רעים ושונאים. אני לא רוצה להגיד את המילה הזאת ערבים. אפילו המילה ערבים זה כמו קללה. היה משהו באמירה הזאת לשאול אותם מה הם חושבים על זה מהי חושבת שזה ערבים, זה ערעור, לשים מראה ולשאול עליה שאלה שמתחברת גם לעולם שלהם.

משימה: לראות חיילת נוצריה ערבי.
לחפש על גששים בדואים, צד"ל, ;אוהבי ישראל שבאים לשרת בצה"ל, צ'רקסים, דרוזים,



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *