איך להיות בריא ורזה כבר מהיום

איך להיות בריא ורזה כבר מהיום

השמנה היא משהו מאוד נפוץ במדינות מערביות. זה קורה עקב אכילה לא נכונה הכוללת מאכלים רבים עם שומן טראנס ויש עוד גורמים נוספים כמו חוסר בפעילות גופנית ועוד. רבים מאיץנו מעוניינים לשנות את אורח חייהם, להיות בריאים ורזים, אך מה הדרך הנכונה לעשות זאת?

יש כיום דיאטות רבות אשר מבטיחות הרזיה מהירה בפרק זמן קצר או תוכניות רבות אשר מבטיחות אורח חיים בריא. במאמר זה אנו נסביר על אורח חיים בריא אשר עוזר גם להרזות ולשמור על כך לאורך זמן

מהו אורח חיים בריא?

אורח חיים בריא הוא למעשה הרגלים והתנהגויות אשר עוזרות לנו לשמור על בריאותנו. אין מדובר רק בדיאטה של אוכל, מדובר במספר פרמטרים עליהם חשוב להקפיד. זה מתחיל בארוחות טובות, מזינות אשר לא עשויות ממוצרים תעשייתיים וכוללות את כל אבות המזון. הכנסה של ירקות ופירות לארוחות הן חובה ובכמות יחסית גדולה. כמו כן, שתיית מים מספקת בכל יום

מעבר לחלק של הארוחות, חשוב לדאוג לפעילות גופנית יום יומית אשר שומרת על סיבולת לב ריאה תקינה. מעבר לכך, חשוב לעשות בדיקות תקופתיות מגילאים מסוימים וכמובן לשמור על הבריאות ללא עישון.

איך להיות בריא וגם רזה?

כדי להיות בריא וגם רזה, מומלץ מאוד למצוא דיאטה אשר כוללת את כל אבות המזון. אל תתפתו לדיאטות אשר מבטיחות לכם הרזיה מהירה מאוד. לרוב ניתן לרדת בין קילו לקילו וחצי בשבוע במידה ומשלבים גם ספורט ואכילה נכונה. ודאו כי הדיאטה מכילה סוגים שונים של ירקות ופירות ולא מושתת רק סוג מזון אחד.

ודאו כי בדיאטה יש מספיק קלוריות אשר יכולות להזין את גופכם לאורך היום. אם תקפידו על כך לאורך זמן , אתם תתחילו לראות תוצאות אשר ישמרו לכם גם להמשך. הגוף שלנו זוכר כאשר נותנים לו דברים טובים והוא זוכר גם ברע. ככל שתזינו את גופכם בדברים טובים, תוכלו לראות את זה משפיע על גופכם, על האנרגיות, העייפות והשינה.

מתי דיאטה אינה בריאה?

דיאטה היא אינה בריאה כאשר היא מבוססת על כמות קלוריות מינימלית מאוד אשר לא יכולה להחזיק אתכם לאורך היום, כמו כן, דיאטות הפועלות על מספר מוצרים מועט ולא כוללות אחד או שניים מתוך אבות המזון. אלו דיאטות לא בריאות אשר מכניסות את הגוף למצב של טראומה, כך שבמקום לרדת במשקל, הוא יעצר כי הגוף ינסה לאגור את המצבורים אשר קיימים בו.

לסיכום, להיות בריא וגם רזה בדרך מהירה וטובה, זה למעשה להבין כי צריך לעשות זאת בצורה מבוקרת ועם דיאטה אשר מכילה את כל אבות המזון. לא מומלץ ללכת על דיאטות אשר מבטיחות ירידה בקצב מאוד מהיר, יש להביון היטב שהגוף זקוק להסתגלות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות חיפה שלי

צוות חיפה שלי