איך להישאר ער בלילה בלי להירדם?

איך להישאר ער בלילה בלי להירדם? זה אפשרי

לעיתים אנו רוצים להישאר ערים בלילה מכל מיני סיבות. זה יכול להיות כי חשוב לנו לראות תוכנית מסוימת, מסיבה או אירוע שחשוב לנו להיות בהם ערים עד מאוחר, למידה למבחן או לפעמים חלילה מצבים קריטיים. אז איך תישארו ערים? במאמר זה אנו ניתן לכם מספר טיפים לשמור על מצב ערות טוב בלילה.

טיפ מספר 1- קפה!

בקפה יש קפאין אשר שומר על רמת העירנות שלנו לאורך זמן. חשוב להבין כי הקפה אינו מעורר אתכם, הוא רק שומר על רמת עירנות, לכן אם אתם מעוניינים שהקפה שלכם יעזור לכם לשמור על רמת העירנות לאורך הלילה, מומלץ מאוד לשתות אותו בערב בסביבות השעה שבע או שמונה ואז ללא ספק צפויה לכם עירנות לפחות עד השעה שלוש לפנות בוקר. נסו ותראו

טיפ מספר 2- שנת צהריים מאוחרת

אם אתם יודעים מראש כי אתם צריכים להיות ערים בלילה, שנו שנת צהריים מאוחרת, כלומר אחרי השעה חמש ולפחות לשעתיים. לרוב זוהי תהיה שינה מאוד טובה והיא תחזיק אתכם ערים לפחות עד ארבע בבוקר. זו שיטה ידועה אשר מתאימה למבוגרים וגם לילדים ולרוב היא עובדת מצוין.

טיפ מספר 3- גלישה באינטרנט מהפלאפון או במחשב

זה טיפ שמתאים לשעות הקטנות של הלילה, כאשר כבר ממש קשה להחזיק. זה הזמן לפתוח את הטלפון שלכם או המחשב. זה בהחלט משהו שיחזיק אתכם ערים לפחות לעוד שעה וחצי ובמיוחד אם שילבתם את שני הטיפים הקודמים. שילוב של שלושת הטיפים יחד ישאירו אתכם ערים לפחות עד חמש בבוקר אם לא יותר.

טיפ מספר 4- תה עם קינמון וסוכר

הקינמון והסוכר יחד הם גם פצצת אנרגיה. אחת הסגולות של הקינמון היא שהוא מעלה את לחץ הדם. זה פיתרון שיכול לעזור בשעות הקטנות של הלילה, כאשר נשאר לכם זמן קצר נוסף להיות ערים ואתם מעוניינים בעוד חיזוק קטן של עירנות.

טיפ מספר 5 – מרתון סדרות מתח

מרתון סדרות מתח הם ללא ספק הפיתרון המושלם להישאר ערים. המתח בין פרק לפרק לא ייתן לכם לישון. ביחרו סדרה כזו שאתם ממש אוהבים ויודעים שאתם חייבים לדעת איך היא מסתיימת. זהו טיפ ידוע ומומלץ למי שצריך להישאר ער, אך לא צריך לעשות שום דבר בזמן הזה.

טיפ מספר 6 – אוכל מעורר

מאכלים מתוקים הם מאכלים מעוררים. אם אתם מתחילים לפהק בשעה אחת עשרה בלילה ומעוניינים להישאר עד שלוש לפנות בוקר, זה הזמן לאכול גלידה קרה ומפנקת. השילוב של הקור יחד עם הסוכר יתנו לכם אפקט מעורר לאורך שעות אלו.

לסיכום, יש המון דרכים להישאר ערים כל הלילה ודיי בקלות.
שילוב של מספר דרכים יחד מהטיפים שהזכרנו יעזרו לכם להישאר ערים עד השעות הקטנות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות חיפה שלי

צוות חיפה שלי