דיני משפחה משפיעים על הדברים החשובים ביותר בחיים

דיני משפחה משפיעים על הדברים החשובים ביותר בחיים

אתם בוודאי תסכימו איתנו אם נאמר שהמשפחה היא הדבר החשוב ביותר בחיים של כולנו. האדם הסביר, אפילו אם הוא מתגרש או עוזב את בן או בת הזוג יהיה הורה אוהב לילדיו או בן נאמן לאימו לאביו המבוגרים. לכן, אין ספק כי דיני המשפחה הם המשפיעים על הדברים הכי חשובים לכולנו בחיים. הדוגמאות הבאות יבהירו על מי ועל מה דיני המשפחה יכולים להשפיע וכיצד אפשר להיערך נכונה לתרחישים משפחתיים שונים.

דיני משפחה, לא רק בגירושין

ישנם אנשים אשר שומעים על עורך דין לדיני משפחה ומיד צצות בראשם מחשבות על פרידה, סכסוך גירושין או הסדרי ראיה ומזונות. אמנם דינים רבים עוסקים בכך, הן בדין היהודי והן במשפט האזרחי, אך זה בהחלט לא הכל. עורכי דין לענייני משפחה מטפלים בנושאים חשובים ביותר, גם כאשר אין שום מחשבה על גירושין. לדוגמא, אלה עורכי הדין שיכולים לסייע לבני זוג להגיע להסכם טרום נישואין. הסכמים כאלה, למרות שלכאורה פוגעים ברומנטיות הזוגית, דווקא מכניסים מימד של סדר והוגנות מההתחלה. בנוסף, הסכמים כאלה נדרשים במידה רבה כאשר ממסדים קשרי נישואין או אפילו זוגיות, של פרק ב' בחיים.

אפשר להתגרש נכון

עורכי דין לדיני משפחה עומדים לצד לקוחותיהם גם באירוע המטלטל של גירושין. למרות כל כך הרבה מקרים של גירושין מכוערים, בעזרת עורך הדין הנכון אפשר להתגרש בצורה נכונה, טובה ובריאה יותר לטובת כל המעורבים. ניהול התהליך בצורה מיטבית חוסך מלחמות מיותרות ובעיקר, עוזר להשתקם מהר יותר. הסכום גירושין שנערך היטב שומר על זכויות שני בני הזוג ובמיוחד מחולל שינוי עצום עבור הילדים. ככל שהתהליך יתבצע טוב יותר, כך כל המעורבים יתחילו פרק חדש בחיים. הסדר הראיה יהיה מאוזנים ולטובת הילדים, סוגיות בחינוך הילדים יטופלו, חלוקת הרכוש והמזונות יתנהלו בצורה לא פוגענית או מתריסנית. לכל זוג המצוי בהליכים, עדיף להתגרש בצורה כמה שיותר חלקה, למרות הקשיים שתמיד נמצאים.

דיני משפחה, צוואות וירושות

מתי ובאילו מקרים נוספים תצטרכו לחפש עורך דין משפחה בראשון לציון? אם הקשר הזוגי שלכם יציב, אם אתם לא צריכים הסדרי ממון והסכמי טרום נישואין, תנו דעתכם גם על נושאי צוואות וירושות. הרבה פעמים, החשיבות של העניין מתבררת רק כאשר כבר מאוחר מדי ואדם פלוני או גברת אלמונית הולכים לעולמם. כאשר טורחים ומכינים מראש צוואה בעזרת עורך דין לענייני משפחה, מאפשרים לדור הבא להימנע מסכסוכים ועימותים. כסף ורכוש שהופכים זירה למאבק עלולים חלילה לפגוע במרקם המשפחתי. גם אם מנהלים פרק ב' ורוצים להבטיח את הזכויות של הילדים מהנישואין הראשונים, חשוב וחיוני להסדיר כל זאת בצוואה. אגב, אם מישהו מציג צוואה וקיים חשד שהוא בלתי חוקית, ניתן להיעזר בעורך דין על מנת להשיג ביטול שלה.

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות חיפה שלי

צוות חיפה שלי