ביטוח בריאות לגיל השלישי – מה חשוב לדעת לפני הרכישה

ביטוח בריאות לגיל השלישי - מה חשוב לדעת לפני הרכישה

כיום יש ביטוחים רבים מכל מיני סוגים. ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב, ביטוחי חיים ועוד רבים וטובים. הביטוחים מיועדים לכל הגילאים, אך יש ביטוח אחד שהוא חשוב מאוד ובמיוחד בגיל השלישי והוא ביטוח בריאות. במאמר זה אנו נסביר מהו ביטוח בריאות באופן כללי ולגיל השלישי ולמה הוא מאוד חשוב. כמו כן נסביר על כפילויות של ביטוחים ואיך להימנע מהם.

מהו ביטוח בריאות על פי החוק הממלכתי?

בישראל יש חוק ממלכתי אשר מבטח כל אזרח ישראלי בביטוח בריאות. ביטוח בריאות זה מגדיר עבור כל התושבים את אותה הזכאות בקופות החולים. ביטוחים אלו הם טובים, אך כוללים בתוכם סעיפים ספציפיים כלליים ואינם יורדים לפרטים כמו גיל המבוטח. לכן סוכנויות הביטוח מציעות עבור האנשים ביטוחי בריאות מורחבים הכוללים סעיפים שתואמים את גיל המטופל ומצבו הרפואי. ביטוחים אלו ניתנים בתוספת תשלום והם חשובים מאוד עבור הגיל השלישי.

ביטוח בריאות לגיל השלישי

הגיל השלישי מביא עימו לעיתים מצבים רפואיים אשר מצריכים שימוש בכיסוי ביטוחי. לפעמים הביטוח הממלכתי לא מספיק למלא את אותם הדברים שלהם זקוק המבוטח. אלו יכולות להיות תרופות מסוימות שאינן בסל הבריאות הרגיל, ניתוחים מסוימים או אפילו מכשירי סיוע כמו מכשיר שמיעה מסוים. ביטוח בריאות לגיל השלישי מבטיח למבוטח כיסוי ביטוחי המתאים לגילו ובמצבים הקריטיים של החיים הוא יכול מאוד לעזור. לביטוחי הבריאות לגיל השלישי יש גם הרחבות מסוימות אשר מציעים סוכני הביטוח, כמו הרחבות לביטוח סיעודי שאף הוא חשוב עבור גיל זה.

איפה מומלץ לעשות ביטוח בריאות לגיל השלישי?

כיום ענף הביטוח הוא ענף רחב מאוד. יש המון חברות ביטוח וכמו כן גם סוכני ביטוח. כל החברות וכל הסוכנים מציעים ביטוחי בריאות מסוגים שונים, עם תנאים שונים והרחבות שונות. על מנת לבחור במקום הטוב ביותר, מומלץ לבחון מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא השירות. אתם מעוניינים בחברה או סוכן שיהיו אמינים ושקופים איתכם. הפרמטר השני הוא לבדוק מה מציעים לכם בפוליסות השונות. תוכלו לעשות השוואה בין הסעיפים המוצעים בכל חברה ומחיר הפוליסה. הפרמטר השלישי הוא המקצועיות. ודאו כי סוכן הביטוח או החברה מכירים היטב את תחום ביטוחי הבריאות לגיל השלישי ושהם מודעים לסיכונים שמביא איתו גיל המבוטח.

כפילויות של ביטוחים ואיך להימנע מהם

כמו שכבר אמרנו, ענף הביטוח הוא רחב והתחרות בו גדולה מאוד. סוכנויות רבות וסוכנים יציעו לכם טלפונית סוגים שונים של פוליסות. לפני שאתם מחליטים להתחיל לשלם על פוליסה מסוימת, מומלץ מאוד להיכנס להר הביטוח ולבחון אילו פוליסות קיימות לכם כיום ומה הן מכילות. בדיקה כזו תעזור לכם להימנע מכפילויות של פוליסות.

לסיכום, ביטוח בריאות לגיל השלישי הוא חשוב מאוד, הוא משלים את החוסרים שיש בביטוח הבריאות שקיים בחוק. מומלץ לבחון מספר ביטוחים בכמה חברות לפני שמחליטים על פוליסה מסוימת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות חיפה שלי

צוות חיפה שלי