כל הדרכים להיפטר מפיגמנטציה בעור הפנים

כל הדרכים להיפטר מפיגמנטציה בעור הפנים

מהי פיגמנטציה בעור הפנים?

פיגמנטזיה היא מצב בו נוצרים כתמים כהים או בהירים מצבע עור הפנים הרגיל שלנו. הכתמים אינם מוגדרים בגודלם ויכולים להיות בגדלים שונים ומגוונים. הם יכולים להופיע באזורי הלחיים, הסנטר, השפתיים ובעפעפיי העיניים.

הסיבות להופעת הפיגמנטזיה הן מגוונות והיא פוקדת יותר נשים מאשר גברים. כתמי פיגמנטזיה לרוב מפריעים מאוד לאסטתיקה של הפנים ואנשים שסובלים מהתופעה מעוניינים להסיר אותם. במאמר זה אנו נסביר מהן הסיבות לפיגמנטזיה, איך ניתן לטפל בתופעה ואיפה כדאי לעשות זאת.

מהן הסיבות העיקריות להופעת כתמי פיגמנטציה על פי דרורה שמואלי

דרורה שמואלי, בעלת מכון יופי בפתח תקווה מסבירה כי לפיגמנטציה יש מספר סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה והנפוצה בארצנו שטופת השמש היא החשיפה לקרני UVA ו UVB אשר משפיעות על תאי העור ויוצרות כתמים בעור. סיבה נוספת להופעת כתמי פיגמנטציה היא הורמונלית. שינויים הורמנליים כמו הריון, שימוש בגלולות וגיל המעבר לעיתים יוצרים כתמים כאלו בעור הפנים.

אלו שתי הסיבות העיקריות, מעבר לכך ניתן לומר כי גם מצבי רוח, דיכאון, לחץ וטראומות עלולים להיות גורם לפיגמנטציה. דרורה שמואלי מסבירה שאם דואגים לשמור על עור הפנים מפני החשיפה לשמש, ניתן למזער את הנזקים של העור ואת הכתמים אשר עלולים להופיע במשך השנים.

דרכי טיפול טבעיות

כאשר רוצים לטפל בכתמי פיגמנטציה בעור הפנים באופן טבעי יש מספר דרכים ידועות שעוזרות מעט בהבהרה. אחד מהטיפולים הביתיים הנפוצים הוא השימוש בלימון. הלימון מכיל ויטמין C ונוגדי חימצון אשר טובים מאוד בהבהרת הכתמים.

כל מה שצריך הוא לסחוט חצי לימון ובעזרת צמר גפן למרוח ישירות על הכתמים. לאחר כ-20 דקות שיטפו את הפנים במים קרים. אפשרות נוספת להבהרת כתמים בעור היא להשתמש בחומץ תפוחים. חומץ התפוחים עשיר בחומצות טובות אשר מבהירות כתמים כהים וגם עוזרות בהסרת תאי עור מתים. גם את חומץ התפוחים מומלץ לטבול בצמר גפן, למרוח על הכתמים, להשאיר למשך 20 דקות ולשטוף במים קרים.

טיפולי פנים אשר (באמת) עוזרים להיפטר מכתמי פיגמנטציה 

במכון היופי סינדרלה היופי שבך יש מספר טיפולים אפקטיביים מאוד עבור כתמי פיגמנטציה. כאשר מבצעים טיפולים בפיגמנטציה, לרוב משלבים מספר סוגי טיפולים אשר ביחד משפיעים על הבהרת הכתמים. ֿ

טיפול בפיגמנטציה יעשה לרוב בסדרת טיפולים בה יאבחנו את מצב הכתמים ועומקם, לאחר מכן יותאם לכם פילינג שמטרתו להכניס חומצות אשר מדכאות את היווצרות המלנין ומעודדות את התחדשות התאים. במגביל, יתבצע טיפול מונע בו תתבקשו להיחשף לשמש רק לאחר שמרחתם קרם הגנה וחבשתם כובע וכמו כן, תקבלו תכשיר הבהרה אשר מתאים לעורכם. מכון היופי "סינדרלה היופי שבך" הוא מכון יופי מקצועי ובעל ניסיון של שנים בתחום. במכון היופי יעניקו לכם שירות איכותי.

 

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות חיפה שלי

צוות חיפה שלי